Informatie over jouw bestelling
Door alle maatregelen kan het zijn dat jouw bestelling wat langer in behandeling is dan normaal. Wacht dus rustig af, we werken er hard aan om je zo snel mogelijk te informeren.
Meer informatie lees je hier.


HET CORONAVIRUS.

Het coronavirus raakt ons allemaal. We doen er alles aan om bestellingen zo snel mogelijk te bezorgen. De situatie rondom het coronavirus maakt het iets uitdagender. 

Waar moet ik rekening mee houden als ik online bestel?

De webshop

De webshop is zoals gewoonlijk altijd geopend en we verzenden iedere dag bestellingen. Er zijn wel enkele veranderingen in de dagelijkse gang van zaken.

  • Door alle maatregelen kan het zijn dat jouw bestelling wat langer in behandeling is dan normaal. Wacht dus rustig af, we werken er hard aan om je zo snel mogelijk te informeren.
  • Het is drukker dan normaal door de coronamaatregelen en extra bestellingen. Zowel bij ons als bij de bezorgdiensten. Zodra je pakket is verzonden krijg je van ons een bericht met de tracking gegevens. Wij kunnen jou geen andere informatie geven over de levering anders dan in de Track & Trace wordt weergegeven
  • Onze telefoon stond roodgloeiend, hierdoor is tijdelijk niet mogelijk ons telefonische te bereiken. We zijn uiteraard wel te bereiken via ons contactformulier of via de email. Het beantwoorden van je email kan wel wat langer duren dan je van ons bent gewend.
  • Bepaalde producten hebben op dit moment soms een langere levertijd. Hierdoor kan het voorkomen dat je bestelling langer in behandeling is dan gebruikelijk. Houd hier rekening mee.
  • Producten afhalen in de winkel blijft mogelijk, indien online besteld en pas na ontvangst bericht van gereedmelding.

De winkel in Rijnsburg

Op dit moment kun je alleen online bestelde producten afhalen (Click & Collect). Afhalen van online-producten kan alleen als je van ons een email hebt gehad dat het klaar ligt. Er is dus momenteel geen balieverkoop

We hopen op je begrip. We werken keihard om alles zo snel mogelijk voor je te regelen.